ANKARA'DAN MUTLU DÖNDÜLER

Ankara’daki yaptıkları görüşmelerin olumlu şekilde sonuçlandığını belirten Ak Parti İl Başkanı Zeki Tosun Ankara’dan mutlu döndüklerini ifade ederek şunları kaydetti;

Ak Parti İl Başkanı Zeki Tosun Ankara’dan mutlu döndüklerini ifade ederek şunları kaydetti; “Ankara’da bir dizi ziyarette bulunduk. Kıymetli valimiz, üç milletvekilimiz, merkez ilçe başkanımız ve belediye başkanımızla beraber Bakanlıklarda ziyaretlerde bulunduk. Devlet Su İşleri genel müdürlüğüne gittik. Zonguldak’taki ve Kozlu’daki yapılması gereken işler hakkında görüşmelerini gerçekleştirdik ve çok verimli bir görüşme oldu. Önümüzdeki günlerde DSİ genel müdürü gelecek ve yerinde görecek. Zaten projelerimizde orada hazırdı. Onların akıbeti ile ilgili görüş alışverişinde bulunduk. Daha sonra ulaştırma ve alt yapı genel müdürün yanına gittik hem havaalanı meselesini görüştük hem de Filyos’a düştü bölgesindeki yapılacak işlerle ilgili fikir alışverişinde bulunduk ve görüşmeler yaptık. İşlerin hangi aşamada olduğunu ve ne yapmamız gerektiği konusunda. Tabii bildiğiniz gibi hepimizin malumu 31 Mart’ta yerel seçimlerde Zonguldak belediyesi ak partiye geçti. Başkanımız Ömer Selim Alan'ın Zonguldak’ta yapması gereken konularla ilgili ne yapabiliriz bakanlıklar nezdinde onların da gitmişken görüşmelerini yaptık. Zaten ziyaretin asıl amacı da oydu.
Ardından Çevre ve Şehircilik Bakanını makamında ziyaret ettik, oradaki toplantıda milli emlak genel müdürü de vardı. Birkaç tane daha genel müdürler vardı ve onlarla ilgili ve Zonguldak’taki yapılacak çevre bakanlığında ilgilendiren konularla ilgili yine konuşmalar gerçekleştirdik. İnşallah Çevre bakanımız da Zonguldak’ımıza davet ettik. Ama kendisi daha önce genel müdürlerini Zonguldak’a gönderecek ve merkezi hükümet olarak Zonguldak’ın neler yapılabilir ondan da ilgili görüşmelerimizi yaptık. Tabi Sayın Bakanımızı Zonguldak’ta ağırlamaktan son derece mutlu olacağız.

Yani dün yaptığımız görüşmeler kapsamında ayrıca Sağlık Bakanlığı’na da gittik sağlık yatırımlarını görüştük. Yani dünkü görüşmelerimizin hepsi Zonguldak insanlarının Zonguldak’ta daha mutlu yaşamasını sağlayacak projeler ile ilgili belediye ile ilgili ki aynı şekilde Kozlu belediye başkanımız da yanımızdaydı onunda bazı konularını görüştük. Çok önemli bir verimli bir toplantı oldu bizce. Belediye başkanlarımızın deli biraz daha güçlendi bu ziyaretlerle birlikte. Çünkü alınmaz denilen Cumhuriyet Halk Partisi’nden sol kesimden biz belediyeyi Ak Parti saflarına katmış olduk. Bununda vermiş olduğu moral ve birlikte Ankara’da ne gerekiyorsa alacağınızı bu beş yıllık dönemde başta söylediğim gibi Zonguldak’ın çehresinin değişeceğini ve Zonguldak’ın her geçen gün daha güzel yaşanabilir bir kent haline geleceğini hep birlikte göreceğiz ve bunun görüşmelerini gerçekleştiriyoruz. Yaptığımız görüşmelerden hepsinden de müjdeli haberlerle dönüyoruz. Tüm bakanlıklarla bütün genel müdürlükleri hepsi olumlu görüş bildirdiler ve dün akşamda Zonguldak’ı mutlu bir şekilde döndük. Bu sözlerin takipcisi olacağız.”

‘’AK PARTİ KAMPA GİRİYOR’’

Ak Parti'nin 26 Nisan’da Kızılcahamam kampına gireceğini belirten Tosun sözlerine şöyle devam eti;
“ 26 Nisan Cuma günü başlayacak olan ve 28 Nisan Pazar günü bitecek olan bir kampımız var Ankara Kızılcahamam’da. Bu kampa il başkanları, belediye başkanları, tüm il ilçe ve belde belediye başkanlarımız katılacak. Ayrıca il gençlik kolları ve kadın kolları başkanlarımız katılacak ayrıca ilgilenmişti başkanlarımız da katılacak. Sayın cumhurbaşkanımızın açılış konuşmasını yapacağı önemli bir toplantı olacak bu. Burada bazı istişareler yapılacak. Sayın Enerji Bakanımızın bir sunum olacak, çevre ve şehircilik bakanlığımız bir sunum yapacak ve bunu yılda seçim işlerinin genel başkan Yardımcısı bir sunum yapacak. Hem seçimleri masaya yatıracağız. Seçimlerin bir değerlendirmesi yapacağız hem de bundan sonraki yol haritamız, belediyelerimiz de ne olacak çünkü tüm bakanlarımız orada olacak, tüm bakanlarımız da belediye başkanlarımızın görüşme imkânı olacak bu kampta. Ben bu kampın toplantının çok verimli olacağını düşünüyorum. Belediye başkanlarımız ve bizler için ve önemsiyorum da. İnşallah Zonguldak il ilçe ve beldelerimiz için yapılacak görüşmelerle bitti Zonguldak’ta bu kaptan mutlu bir şekilde döneceğiz.”

‘’ÇALIŞMALAR YOLLARDAN BAŞLAYACAK’’

Beklenen hizmeti Zonguldak halkı ne zaman görecek sorusuna yanıtlayan Tosun; “hizmetler Zonguldak hızlı bir şekilde yansıyacak. Çevre bakanımız ile yaptığımız görüşmede buradaki işlerin sırasıyla öncelik dedi. Dikkat ederseniz belediye başkanımızın seçim çalışmalarında böyle 67 tane projesi yoktu, dört tane beş tane ana proje projesi vardı bir bunların hepsinin acil bir şekilde yapmak için Ssayın bakanlarımız ve yetkili genel müdürlerimizle görüştük. Ama bize düşen bir şey var biz hizmeti mahallelerdeki yollarımızdan başlayacağız. Bunlar bir yandan yapılırken öbür kısımdaki sahil projesi planlaması olsun Lauvar alanı olsun Nergis park olsun millet bahçesi olsun yapacağımız bunlarla ilgili genel müdürlüklerimiz bize yardımda bulunacaklar ve genel müdürlerin önümüzdeki hafta içi bana son mutlaka gelmeye başlayacaklar. Ve projeler meydana çıktıktan sonra meydana geldikten sonra acil yet neyse hemen projelere başlayacağız. Hatta dün gittiğimizi camii ile ilgili görüşme yaptık. Sayın cumhurbaşkanımızın talimatı vardı çünkü cami İnşaatı bir ara durdu tekrar baştan mı yavaş gidiyor orası içinde başka bir formül bulduk. İnşallah onun da o caminin çok hızlı bir şekilde inşa edileceğini aynı İstanbul Çamlıca’daki Camii nasılsa o cami inşaatına hızlı bir şekilde yapmaya başlayacağız. Yani orada yaptığımız görüşmeler olsun, adayımızın projeleri konusunda daha çok görüşmeler oldu bunların hepsi sırasıyla deneyimde yolu ve yöntemi ile beraber yapılacak. Limanla ilgili biliyorsunuz çek etleri kırmış da orada oranın yapılması planı var. Deri ıslahının nasıl yapılacağı, diğerinin yerini değişip değişmeyeceği gibi tüm görüşmelerimizi yaptık. İşin uzmanı kişiler ünlü bir kapta Zonguldak’a gelecek tekrar ve nasıl yapabiliriz hızlı bir şekilde bunları biz hemen başlayacağız’’ diye konuştu.