MECLİSTE GÖZLER BUGÜNE ÇEVRİLDİ.

gundemeregli.com-

Posbıyık, Haziran ayı Olağan Meclis Toplantısının gündem maddelerine geçilmeden önce belediye çalışmaları ile ilgili bilgilendirmede bulundu.

MÜZE YAPIYORUZ:

Posbıyık burada yaptığı açıklamasında, Haziran ayının açılış ve temel atma ayı olacağını belirterek şu görüşlere yer verdi:

Yapılan çalışmaları görmüşünüzdür. Araların tek yönden gelmesi sadece arabaların geçmesi için meydan başında kaldırımları genişletiyoruz. 13. Bin 500 m2 alana AVM yapıyoruz. Aynı zamanda Muhteşem bir proje çizdiriyoruz. Sahilin üst geçidi görüyorsunuz. Halkı dinleyerek iş yapıyoruz. Mimarlar Odasına sorduk. Yapmayın silueti bozarsınız. Sosyal belediyecilik yapıyoruz. 15 Haziranda köprü açılışını yapacağız.

PİKNİK ALANI AÇILIYOR

ÜSTÜNÜ KAPATIYORUZ:

197 yolcu durağı yaptık. AKM yeniden yapılacak, Belediye sarayını yarışma projesi olarak hazırlıyoruz. Yarışmaya açtık. Yeni balıkçı lokantaları yapılacak. Yakında plajı gördünüz mü büyüttük. Dereye kadar büyüktük. 450 Bin TL harcadık. Yeniden dinlenme masaları denizin ortasına bir ada, 15 Haziranda yapacağız.
Sıcak ve emisyon asfaltı açmıyoruz. Onlar malum. 4senedir meclis üyeliği yapan insanlar bu bilgileri verdiyse yazıklar olsun. Dilekçeyi almadı diyorlar. Dilekçeyi almadı diyorlar. Her şey için dilekçe verilmez.

4 senedir meclis üyeliği yapan insanlar öyle dilekçeler veriyorlar ki anlamıyorum. BU halk sizi seçmiş. CHP oyları ile oraya geldin.

Güncelleme Tarihi: 05 Haziran 2013, 12:31
YORUM EKLE
YORUMLAR
Şahmaran
Şahmaran - 11 yıl Önce

Kaç gündür Başbakanın söylediği söze takılan Chpliler nerde lkendilerinin meclis üyesine bir bir belediye başkanının ithamı çok terbiyesizce. Bu akşamda sizleri bunun için sokaklara bekliyoruz tencere tavalarınızla. Demekki demokrasi sizin partidede yok Fevzi bey inandığı şey için oy kullandı.nerde sizin özgür fikir anlayışınız. Aynaya bakmanızı öneriyorum sizlere başkalarını eleştirmeden önce.